مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-10اقتصادي

مدیرعامل ستاد دیه کشور: اشتغالزایی برای مددجویان بعد از حبس هم ادامه یاید


مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به ضرورت حمایت از زندانیان در حوزه اشتغال، گفت: دسترسی و کسب درآمد بالا در بازار کنونی مستلزم تبلیغات اصولی و حرفه ای است و این مهم در گرو پشتوانه مالی هم برای تولید و هم برای فروش است که می تواند از محل خیرین تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی شمس عصر دیروز در جریان بازدید از زندان های استان یزد، با اشاره به اهمیت وجود تنوع حرفه های مختلف در زندان مرکزی، اظهار کرد: اشتغال های ایجاد شده برای مددجویان حتی بعد از پایان حبس نیز می تواند ادامه داشته باشد.

وی افزود: وظیفه ما این است که بازار فروش کالاهای تولید زندانیان را فراهم سازیم تا میل به درآمدزایی و ادامه اشتغال های ایجاد شده پس از آزادی در آنها نهادینه شود.

مدیرعامل ستاد دیه و مشاور رییس سازمان زندان های کشور در ادامه خواستار تولید انبوه محصولات با کیفیت در کارگاه های اشتغال شد و گفت: دسترسی و کسب درآمد بالا در بازار کنونی مستلزم تبلیغات اصولی و حرفه ای است و این مهم در گرو پشتوانه مالی هم برای تولید و هم برای فروش است که می تواند از محل خیرین تأمین شود.

شمس تصریح کرد: سیستمی که هم اکنون در زندان ها ایجاد شده صرفاً برای کمک به زندانیان است تا آنها از این وضعیت خارج شوند و مسیر صحیح زندگی را بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ستاد دیه کشور: اشتغالزایی برای مددجویان بعد از حبس هم ادامه یاید

مدیرعامل ستاد دیه کشور: اشتغالزایی برای مددجویان بعد از حبس هم ادامه یاید