مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-10اقتصادي

قطعی های برق از کجا آب می خورد؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: کاهش بارندگی ها و تولید نیروگاه های برق آبی کشور و استخراج غیرمجاز رمزارزها باعث قطعی های مقطعی برق در اردیبهشت و اوایل خرداد سال جاری شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: کاهش بارندگی ها و تولید نیروگاه های برق آبی کشور و استخراج غیرمجاز رمزارزها باعث قطعی های مقطعی برق در اردیبهشت و اوایل خرداد سال جاری شد.

غلامرضا حشمتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به دلایل قطعی برق اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی های پارسال، کاهش تولید نیروگاه های برق آبی کشور، استخراج غیرمجاز رمزارزهاو افزایش دمای هوا در کشور باعث ایجاد محدودیت تولید برق در کشور و قطعی های مقطعی برق در هفته آخر اردیبهشت و اوایل خرداد 1400 شد.

وی تصریح کرد: با اتمام تعمیرات سالیانه و در مدار قرار گرفتن نیروگاه های خارج از سرویس، همکاری مشترکان بخش های صنعتی، کشاورزی و عمومی اداری و همراهی مردم عزیز استان در حال حاضر کمبود جبران شد و امید است با ادامه همکاری مشترکان محترم و رعایت الگوی مصرف به ویژه در بخش سرمایشی شاهد محدودیت کمبود تولید نباشیم.

این مسئول ادامه داد: سخنگوی صنعت برق کشور شایعه قطع برق در زمان برگزاری مناظره ها را تکذیب کرد و در این استان نیز با اقدامات پیشگیرانه تاکنون هیچ مورد قطعی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی های برق از کجا آب می خورد؟

قطعی های برق از کجا آب می خورد؟