مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-10اقتصادي

اجرای بهارانه کتاب آسیب های تعطیلی یک ماهه کتابفروشان را جبران می کند


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم گفت: طرح بهارانه کتاب می تواند بخش زیادی از آسیب هایی که با تعطیلی های یک ماه گذشته شامل کتابفروشان شد را جبران کند هرچند در این زمینه افزایش بودجه و اعتبار ضرورتی است که نباید از آن غافل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمید خرمی در خصوص برگزاری طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) اظهار کرد: اجرای این طرح ها در حوزه چاپ و نشر کتاب راهگشاست، در مدت یکسال و نیم اخیر که برای کتابفروشان ایجاد کرد اما اگر زمینه ای فراهم می شد تا خرید کتاب از ناشران مثل گذشته انجام می شد بهتر بود.

وی در این زمینه گفت: در کنار حمایت از کتابفروشان بهتر است از ناشران نیز با اجرای طرح های مختلف حمایت کرد تا فعالان حوزه فرهنگ و کتاب در برابر مشکلات و آسیب هایی که این مدت متحمل شده اند مقاومت کنند و کار خود را ادامه دهند.

خرمی همچنین به حضور نیروهای فداکار و عاشق در شغل کتابفروشی اشاره کرد و گفت: ما باید با اجرای طرح هایی از این دست به استمرار حضور این افراد در کار کتاب کمک کنیم زیرا اگر کتابفروشی ای تعطیل شود و افراد از این حوزه خارج شوند دیگر به سمت آن برنمی گردند و در اصل ما نیروی انسانی حرفه ای از دست می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بهارانه کتاب آسیب های تعطیلی یک ماهه کتابفروشان را جبران می کند

اجرای بهارانه کتاب آسیب های تعطیلی یک ماهه کتابفروشان را جبران می کند