مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-10فرهنگي

طرح های فصلی فروش کتاب فرصتی برای دسترسی به تازه های نشر است


طرح های فصلی فروش فرصتی برای مخاطبان است تا از تخفیف های پیش بینی شده استفاده کنند؛ همچنین بهانه ای برای دسترسی به تازه های نشر است تا مخاطبان از کتاب های جدید مطلع شوند.

- ، علی غیاثی ندوشن، مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) و لزوم توجه به نقش کتابفروش ها در صنعت نشر گفت: بحث ترویج، معرفی و اطلاع رسانی کتاب در سطح کشور موضوعی است که از گذشته مورد توجه بوده و اهمیت دارد که ما بتوانیم در مقاطع مختلف و به بهانه های متعدد تازه های نشر همچنین جدیدترین تحولات و رخدادهای حوزه کتاب را به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه کتابفروشی ها در بین صنوف و بخش های مختلف حوزه نشر نقش مهم تری دارد، افزود: کتابفروشی ها در چرخه کتاب، نشر و فرهنگ مکتوب ما آخرین حلقه ارتباطی با مردم هستند که ارتباط مستقیم با مخاطبان و قشرهای مختلف جامعه دارند و به همین دلیل باید توجه زیادی به آنها شود.

او همچنین عنوان کرد: اگرچه ارزش و اهمیت نمایشگاه ها در جای خودش بر کسی پوشیده نیست اما با نگاه دیگری می توانیم به این نتیجه برسیم که کتابفروشی ها نمایشگاه دائمی و همیشگی هستند که در طول سال در آن ها به روی مردم باز است و پذیرای مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فصلی فروش کتاب فرصتی برای دسترسی به تازه های نشر است

طرح های فصلی فروش کتاب فرصتی برای دسترسی به تازه های نشر است