مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-10سياسي

اعلام زمان پخش برنامه های استانی کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه سهند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی زمان پخش برنامه های استانی، کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه سهند را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی زمان پخش برنامه های استانی، کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه سهند را تشریح کرد.

مرتضی صفری در جمع از خبرنگاران، با تشریح برنامه های صدا و سیمای مرکز استان، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی، گفت: برنامه انتخاباتی هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از روز چهارشنبه 19 خرداد ساعت 16 و 30 دقیقه به صورت همزمان با 33 شبکه استانی در کنداکتور پخش شبکه سهند قرار گرفته است.

وی با تاکید بر پرداخت به موضوع اهداف، راهبردها، سیاست ها و آینده کشور در برنامه های انتخاباتی، ادامه داد: پخش برنامه انتخاباتی نامزدها در شبکه های استانی در حضور نمایندگان آن ها، قرعه کشی شده و این برنامه ها قرار بود از 17 خرداد در کنداکتور پخش قرار گیرد اما به دلیل تغییر زمان پخش مناظره ها در شبکه های سراسری قرار شد پخش این برنامه ها از 19 خرداد آغاز شود.

وی با اشاره به این که از سال گذشته، برنامه های انتخاباتی در حوزه های مختلف این مرکز با یک شیب مناسب شروع شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی و ممنوعیت تجمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان پخش برنامه های استانی کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه سهند

اعلام زمان پخش برنامه های استانی کاندیداهای ریاست جمهوری از شبکه سهند