مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-10ورزشي

آغاز مرحله نهایی فوتسال ایران در قم / مصاف دلسوختگان با صبا


تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در نخستین قدم از مرحله نهایی مسابقات باشگاه های کشور برای صعود به لیگ دسته اول امروز پذیرای صبای نوین مشهد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از بین تمام تیم هایی که به نمایندگی از استان های مختلف امسال در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور یافته بودند، اکنون 16 تیم در مرحله نهایی هستند و بازی های خود را در مسیر کسب مجوز صعود به دسته بالاتر در چهار گروه پیگیری می کنند.

بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال، 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفته اند و به شکل دوره ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می کنند تا از جمع آنها چهار تیم مجوز صعود به مسابقات فصل 1400 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های ایران را به دست بیاورند.

در این مرحله تیمی که صدرنشین گروه شود مستقیما به لیگ دسته اول صعود می کند و سایر تیم ها در لیگ دسته دوم برای فصل بعد ماندگار خواهند شد، اما تیم دلسوختگان اهل بیت قم که برای سومین دوره متوالی به مرحله نهایی رسیده در قم از رقبای خود پذیرایی می کند تا بعد از دو ناکامی در این مرحله، طلسم صعود به لیگ دسته اول را بشکند.

نماینده فوتسال قم که با هدایت سیدوحید غیاثی از مرحله قبلی رقابت ها با کسب 20 امتیاز به عنوان صدرنشین به جمع تیم های مرحله نهایی رسیده، در این مرحله با تیم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله نهایی فوتسال ایران در قم / مصاف دلسوختگان با صبا

آغاز مرحله نهایی فوتسال ایران در قم / مصاف دلسوختگان با صبا