مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-10سياسي

از راه اندازی آنلاین شاپ ها در شرایط کرونا تا احیای صنایع دستی شهرستان ها


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اینکه بستری سازی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی در شرایط کرونا برای هر شهرستان تعریف شده است، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: با اشاره به اینکه بستری سازی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی در شرایط کرونا برای هر شهرستان تعریف شده است، گفت: چند شرکت اینترنتی فعال داریم و بهترین فرصت استفاده از فضای اینترنتی است.

حسین عباس زاده، امروز پنج شنبه 20 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعتگران خراسان جنوبی در سال جهش تولید طرح هایی را شروع کرده اند و امیدوار هستیم با همت این هنرمندان خسارت های ناشی از کرونا جبران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: نوروز هر سال بیش از یک میلیارد تومان فروش صنایع دستی در استان داشتیم که امسال شیوع ویروس کرونا فروش آن را به صفر نزدیک کرد، با این وجود صنعتگران استان در سال جهش تولید طرح هایی را شروع کرده اند و امیدوار هستند که خسارت های ناشی از کرونا جبران شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی یادآور شد: یکی از مزیت های ویروس کرونا استقبال فعالان صنایع دستی از فضای مجازی بود که با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی آنلاین شاپ ها در شرایط کرونا تا احیای صنایع دستی شهرستان ها

از راه اندازی آنلاین شاپ ها در شرایط کرونا تا احیای صنایع دستی شهرستان ها