مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-10سياسي

تلاش شورای پنجم برای کاهش شکاف مناطق فقیر و غنی تهران


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهروندان و نمایندگان آنان که اعضای شورایاری ها هستند باید حق خود را از بودجه مطالبه کنند و نگذارند بودجه در پشت درهای بسته تعیین تکلیف شود.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: شهروندان و نمایندگان آنان که اعضای شورایاری ها هستند باید حق خود را از بودجه مطالبه کنند و نگذارند بودجه در پشت درهای بسته تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در نشست پایش عملکرد و بررسی پروژه های توسعه محلی منطقه 18 تهران با بیان اینکه از ابتدای شورای پنجم برای دوازدهمین بار است که در منطقه 18 حاضر می شوم، گفت: مدت زیادی در این منطقه زندگی کرده ام و نسبت به این منطقه تعلق خاطر دارم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد افزود: اگر امروز پروژه های توسعه محلی را بررسی می کنیم به مدد و الطاف شهیدانی است که همه سرمایه زندگی خود را در اختیار ما قرار دادند.

فراهانی با بیان اینکه آسفالت ریزی در این منطقه، توسعه فضای سبز، توسعه فضاهای فرهنگی، توسعه فضاهای سرای محله و تعریض مناطق در منطقه 18 بیشتر از سایر مناطق بوده است، گفت: تعریض هایی که در منطقه 18 اتفاق افتاده در هیچ منطقه ای انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای پنجم برای کاهش شکاف مناطق فقیر و غنی تهران

تلاش شورای پنجم برای کاهش شکاف مناطق فقیر و غنی تهران