مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-10اقتصادي

نظارت هایی که کافی نیست! / مرغ همچنان گران به دست مردم می رسد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان البرز گفت: با وجود تشدید نظارت ها بر بازار روزانه 30 تا 40 مورد تخلف از حوزه عرضه مرغ گزارش می شود.

- کوروش مرادی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفتگو با فارس در کرج از تشدید نظارت ها بر توزیع و عرضه مرغ در استان خبر داد و یادآور شد: قیمت مصوب مرغ  24 هزار و 900 تومان است و عرضه بیش از این قیمت توسط هر واحد صنفی تخلف است و به شدت با متخلفان برخورد می کنیم.

مرغ به اندازه کافی  توسط سازمان جهادکشاورزی  تامین و در بیش از 180 واحدصنفی  توسط اتحادیه توزیع می شود و عرضه بالاتر از نرخ مصوب تخلف است.

وی افزود: چند روزی است که تمام امسال سامانه 124سازمان صمت  استان البرز حدود هزار مورد شکایت دریافت کرده و مورد رسیدگی قرار داده است  و در خصوص دریافت و رسیدگی به شکایات  سامانه 124، سازمان صمت استان البرز در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

وی افزود: حدود 200 واحد صنفی در استان  مرغ دریافت می کنند و حمل و نقل مرغ با خودروهای غیرمجاز تخلف است و علاوه بر متخلفین باید با این خودروها برخورد شود چراکه سلامت مروم به خطر می افتد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت هایی که کافی نیست! / مرغ همچنان گران به دست مردم می رسد

نظارت هایی که کافی نیست! / مرغ همچنان گران به دست مردم می رسد