مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-10اجتماعي

هواشناسی هشدار داد: آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان های کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده آسمان صاف و آفتابی و جو پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم است و روند کُند تدریجی افزایش دما طی دو روز آینده در بیشتر مناطق وجود دارد.

- سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و وقوع سیلاب در برخی استان ها طی امروز و فردا از افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده آسمان صاف و آفتابی و جو پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم است و روند کُند تدریجی افزایش دما طی دو روز آینده در بیشتر مناطق وجود دارد.

امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، بخش های و شمال غرب بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

طی امروز و فردا در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، وزش باد شدید و رعدوبرق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا 5 روز آینده در برخی مناطق نوار شرقی کشور و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه زابل وزش باد شدید روی می دهد و در برخی مناطق باعث خیزش گردوخاک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی هشدار داد: آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان های کشور

هواشناسی هشدار داد: آبگرفتگی و سیلاب در برخی استان های کشور