مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-10سياسي

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات


نیروی انتظامی با بیش از 300 هزار نیرو آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد و تحقق منویات مقام معظم رهبری در ناجا اولویت است.

- ، سردار قاسم رضایی در جلسه کمیسیون عملیات ناجا تأکید کرد: بایستی قدردان لطف بیکران خداوند متعال باشیم که این توفیق نصیب ما شده است تا در این لباس مقدس در نیروی انتظامی خدمتگزار ملت شریف ایران اسلامی باشیم.

نیروی انتظامی بر اساس قانون وظیفه تأمین امنیت انتخابات را بر عهده دارد لذا با هرگونه تخلف انتخاباتی که موجب ناامنی در آن شود، برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.

سردار رضایی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیروی انتظامی ماه ها قبل از انتخابات، این نیرو با به کارگیری 300 هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است توصیه به نامزدهای ریاست جمهوری جانشین فرمانده ناجا در ادامه به انتخابات 1400 و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: از نامزدهای عزیز منتخب ریاست جمهوری استدعا داریم که در اظهارنظرهای خود خدا را فراموش نکنند چرا که انتخابات یکی از ارکان جمهوریت نظام است.

وی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری توصیه کرد: امید است این عزیزان در تبلیغات انتخابات اخلاق مداری و خدامحوری را در اولویت قرار دهند ضمن اینکه در اظهار نظرهای خود مرگ و معاد را نیز فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات