مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-10دانش

ورودی های جدید، مهر ماه در دانشگاه ها حضور نمی یابند


رییس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه دانشجویان ورودی های جدید از مهر در دانشگاه ها حضور فیزیکی نخواهند یافت، گفت: تا پایان پاییز تمامی دانشجویان کشور واکسینه می شوند و بر این اساس ترم دوم سال تحصیلی جدید برای همه دانشجویان حضوری خواهد بود.

- رییس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه دانشجویان ورودی های جدید از مهر در دانشگاه ها حضور فیزیکی نخواهند یافت، گفت: تا پایان پاییز تمامی دانشجویان کشور واکسینه می شوند و بر این اساس ترم دوم سال تحصیلی جدید برای همه دانشجویان حضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی در سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ که امروز در دانشگاه خواجه نصیر در حال برگزاری است با تأکید بر اینکه آرزوی ما حضور فیزیکی بیشتر دانشجویان در دانشگاه ها است، گفت: در حال حاضر اغلب دانشجویان ما به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه حضور فیزیکی دارند و می توانیم بگوییم و حتی خوابگاه های دانشگاه نیز فعال است و دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز اسکان یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما اخیراً جلسه ای را به همراه برخی از دانشگاه های دو حوزه بهداشت و علوم به همراه مسئولین معاونت فرهنگی و آموزشی در وزارت بهداشت جلسه ای با معاون بهداشتی برگزار کردیم و خواستار افزایش حضور دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های جدید، مهر ماه در دانشگاه ها حضور نمی یابند

ورودی های جدید، مهر ماه در دانشگاه ها حضور نمی یابند