چگونگی ثبت شکایات و پیشنهاد در سامانه 1888 شهرداری تهران«سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران (1888)» در روزهای شنبه تا چهارشنبه (7:30 تا 13:30) امکان پاسخگویی تلفنی به تماس شهروندان تهرانی را دارد. - سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران (1888) در روزهای شنبه تا چهارشنبه (7:30 تا 13:30) امکان پاسخگویی تلفنی به تماس شهروندان تهرانی را دارد. شهروندان امکان ثبت پیام خود را به صورت شبانه روزی (شنبه تا جمعه) از طریق سایت 1888 دارند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888) در راستای توسعه سرمایه های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی شهروندان، ایجاد درگاهی واحد برای انعکاس نقطه نظرات مردمی در شهرداری، اعمال نظارت عمومی شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری، بسترسازی مطلوب در مسیر تحقق سلامت اداری و تضمین اثربخشی سازمانی راه اندازی شده است. بنابراین شهروندان می توانند پیام های مرتبط با شهرداری تهران را قالب انتقاد، شکایت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر را در سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران ثبت کنند. باتوجه به اینکه درخواست ها و نیازمندی های مبتنی بر خدمات فوریتی همچون رفع سد معبر وانتی، دستفروش و مصالح، لایروبی انهار و جداول، هرس، آبیاری درختان و فضای سبز، لکه گیری آسفالت، نظافت معابر، آبگرفتگی و دیگر موضوعات فوریتی که با گذشت زمان، مجدد قابل وقو برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |