مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-10پزشكي

وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته و اگر بازه زمانی بین تزریق دو دُز واکسن، طولانی شود مشکلی ایجاد نمی کند.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته و اگر بازه زمانی بین تزریق دو دُز واکسن، طولانی شود مشکلی ایجاد نمی کند.

دکتر محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای 70 سال در استان انجام می شود و وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته است.

طاهری تصریح کرد: تزریق دُز دوم واکسن برای گروه های سنی سالمند فعلا در کل کشور انجام نشده و منتظر هستیم تا وزارت بهداشت دُز دوم را به ما بدهد.

وی با اشاره به طولانی شدن بازه زمانی بین تزریق دز اول و دز دوم واکسن، توضیح داد: اگر این بازه زمانی طولانی شود مشکلی ایجاد نمی کند.

طاهری در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان، دانش آموزان و حجاج بیان کرد: تا این لحظه دستورالعملی مبنی بر واکسیناسیون این گروه ها به ما اعلام نشده است.

وی در رابطه با افرادی که در کارآزمایی بالینی واکسن انستیتو پاستور شرکت کردند و الان با توجه به گروه سنی و شغلی که دارند می خواهند واکسن کرونا دریافت کنند اما هنوز مشخص نیست در آن طرح واکسن نما یا واکسن اصلی زدند، گفت: در دو ماه آینده مشخص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته است

وقفه ای در روند واکسیناسیون صورت نگرفته است