مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-10سياسي

شکل گیری 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور


قائم مقام ستاد مرکزی آیت الله رییسی(سمر) از شکل گیری 750 ستاد مردمی تحت پوشش این ستاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 40 ستاد در استان فارس راه اندازی شده است.

- ایسنا/فارس قائم مقام ستاد مرکزی آیت الله رییسی(سمر) از شکل گیری 750 ستاد مردمی تحت پوشش این ستاد در سراسر کشور خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 40 ستاد در استان فارس راه اندازی شده است.

محمد رستمی پنج شنبه 20 خرداد در حاشیه سفر به شیراز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نزدیک به 543 هزار نفر در سامانه این ستاد ثبت نام کرده اند، افزود: 700 نفر از مسئولان ستادی در سراسر کشور مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد.

او با اشاره به فعالیت ستاد سمر از سال 96، عنوان کرد: از همان زمان به دنبال ایجاد گفتمانی بودیم که صرفا از فرد حمایت نکند بلکه با ایجاد قالب، فردی را مورد حمایت قرار دهد که شرایط تعریف شده دارا باشد.

قائم مقام ستاد مرکزی سمر اخلاق مداری، ولایت پذیری، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و رعایت حقوق شهروندی ا از اصول تعریف شده برای این قالب در نظر گرفته شده اعلام کرد و گفت: هر شخصی که به این اصول نزدیک تر باشد در چارچوب ستاد مردمی سمر قرار خواهد گرفت.

رستمی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو شخصی که مورد حمایت ستاد مردمی سمر قرار گرفته، آیت الله ابراهیم رییسی است که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور

شکل گیری 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور