مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-10سياسي

شور انتخابات در فارس/ مردم در مسیر مشارکت سیاسی گسترده


شور انتخابات بیش از هر زمان دیگری در استان فارس ایجاد شده است و گروه های سیاسی در روزهای منتهی به انتخابات در تلاش اند تا سهم بیشتری در فعالیت های سیاسی جامعه داشته باشند.

- - گروه استان ها: تنها 8 روز تا سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است در کلانشهر شیراز شاهد هستیم که گروه های سیاسی در تلاش اند تا سهم بیشتری در فعالیت های اخیر داشته باشند و بتوانند در جامعه بیش از دیگر ستادها فعالیت های خود را گسترش دهند.

در آخرین اخبار شاهد ایجاد ستادهای انتخاباتی سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس هستیم و ستادهای انتخاباتی نامزدهایی نظیر محسن رضایی، سعید جلیلی و عبدالناصر همتی در شیراز تشکیل شده است البته محسن مهر علیزاده ستادی در فارس ایجاد نکرده و تنها با انتشار بنرهای تبلیغاتی در دو یا سه نقطه شهر شیراز تلاش کرده تا با استفاده از برخی از فعالین سیاسی بنام کشور رأی مردم را به صندوق خود بیندازد اما فعالیت ستادی در استان فارس نداشته است.

فعالیت های ستادی حامیان آیت الله رییسی در استان فارس نیز کماکان ادامه داشته و ستادهای مختلفی نیز با اشاره به اینکه بر اساس قانون باید در زمان مشخصی نسبت به فعالیت های محیطی و رسانه ای اقدام کنند طی روزهای اخیر فعالیت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخابات در فارس/ مردم در مسیر مشارکت سیاسی گسترده

شور انتخابات در فارس/ مردم در مسیر مشارکت سیاسی گسترده