مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-10اجتماعي

تولید بسته آموزشی برای نوآموزان جامانده از دوره یک ساله پیش دبستانی


معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کردستان، از تولید محتوای الکترونیکی برای نوآموزانی که در سال تحصیلی 1400-1399 نتوانستند به آموزش و فعالیت های دوره پیش دبستانی دسترسی پیدا کنند خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کردستان، از تولید محتوای الکترونیکی برای نوآموزانی که در سال تحصیلی 1400-1399 نتوانستند به آموزش و فعالیت های دوره پیش دبستانی دسترسی پیدا کنند خبر داد.

صدیقه عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر برگزاری دوره پیش دبستان در مناطق دو زبانه روستایی و شهری و تداوم فعالیت های آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی در شرایط سخت کرونایی و همچنین تهیه بسته آموزشی برای نوآموزان دوره پیش دبستانی را از اولویت های آموزش وپرورش استان برشمرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت آموزش وپرورش کودکان دوره پیش دبستانی و در راستای توسعه عدالت آموزشی این معاونت در تابستان 1400، اقدام به برگزاری کلاس های پیش دبستانی برای نوآموزان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی کردە است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود بر اساس رنگ بندی ابلاغی ستاد کرونای استان کلاس ها به صورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی با بهره مندی از شبکه شاد برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بسته آموزشی برای نوآموزان جامانده از دوره یک ساله پیش دبستانی

تولید بسته آموزشی برای نوآموزان جامانده از دوره یک ساله پیش دبستانی