مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-10اجتماعي

آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در این استان خبر داد.

- ، فضل الله شیری اظهار کرد: طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در استان کرمانشاه از چهارشنبه 19 خردادماه 1400 آغاز و ترخیص خودروها به صاحبان آن ها با سهولت بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 926 دستگاه خودرو رسوبی در پارکینگ ها افزود: خودروهایی که تا پایان سال 1398 توقیف شدند، صاحبان آن ها می توانند از این طرح استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: خودروهای فرسوده و خودروهایی که هیچ گونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس ندارند، مشمول این طرح نشده و امکان ترخیص آن ها نیست.

شیری تصریح کرد: 60 درصد این خودروها به خاطر تخلف های راهوری توقیف شده و 40 درصد مربوط به حوزه انتظامی است که دستور قضایی داشته و برای ترخیص به دستور قضایی دارند.

وی با بیان اینکه رفع توقیف خودروهای رسوبی 2 ماه به طول می انجامد، گفت: پلیس هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و کسب معاینه فنی برای خودروهای ترخیصی ندارد.

شیری افزود: طرح تقسیط جریمه های رانندگی برای اولین بار در کشور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضایی و ترخیص موتور سیکلت های رسوبی از جمله اقدامات انجام شده در 2 سال گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در کرمانشاه

آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در کرمانشاه