مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-10سياسي

دولت در انتصابات گیلان به دنبال بازی های سیاسی بود


سخنگوی سابق هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی انتصابات دولت در سطح مدیران استانی را بیشتر سیاسی دانست و گفت: دولت در هشت سال گذشته هیچ توجهی به شایسته سالاری نداشته و بیشتر انتصابات در گیلان سیاسی بوده است.

- اسدالله عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه توسعه گیلان در سه بخش استوار شده است، اظهار کرد: پایه توسعه گیلان بخش کشاورزی و اقتصاد و خدمات گردشگری استوار شده است که باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر عدم توجه دولت به ظرفیت های کشاورزی در گیلان افزود: با توجه به ظرفیت خوب گیلان در حوزه اشتغال، کشاورزی و فرآورده های مربوط به آن انتظار داشتیم دولت از ظرفیت گیلان استفاده کند که این امر محقق نشده است.

سخنگوی سابق هیئت رییسه مثل ایران پوپلین، پوشش و رشت الکتریک بوده است که دولت باید به وضعیت آنان رسیدگی می کرد ولی این امر محقق نشده و این کارخانه ها رو به نابودی رفتند و در سفر رییس قوه قضاییه به گیلان بخش اعظمی از این کارخانه ها تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام دولت در گیلان بیان کرد: دولت در عمر هشت ساله خود قول اتمام کریدور شمال-جنوب، قطعه آزاده راه قزوین-رشت و تکمیل سدسازی ها را داده بود ولی هیچ کدام از آنان محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در انتصابات گیلان به دنبال بازی های سیاسی بود

دولت در انتصابات گیلان به دنبال بازی های سیاسی بود