مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-10اقتصادي

جزییات حمایت از مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا


اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای جزییات حمایت از مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا را اعلام کرد که بر اساس آن علاوه بر برخی تسهیلات در حوزه بانکی و تعویق مهلت چک ها، مهلت ثبت نام مشاغل و کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا متقاضی اخذ تسهیلات کرونایی نیز تا پایان شهریورماه 1400 تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمایت های بانکی دولت تحت عنوان ” تمدید بسته حمایت از کسب وکارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا” در هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ هشتم خردادماه تصویب و به تایید مراجع ذی ربط نیز رسیده است و حالا اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای جزییات آن را اعلام کرده است.

بر این اساس در بخش تسهیلات بانکی، برای صاحبان مشاغل و کسب وکارهای به شدت آسیب دیده از کرونا (به غیر از تسهیلات قرض الحسنه)، بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی که موعد پرداخت آن ها در چهار ماهه اول سال 1400 بوده و در این بازه زمانی پرداخت نشده است، منوط به آن که بدهی آن ها به شبکه بانکی تا اول بهمن سال گذشته در طبقه جاری قرار داشته باشد، به انتهای دوره تقسیط منتقل می شود تا طی چهار قسط پس از آخرین قسط وصول شود.

تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید که جهت کسب وکارهای به شدت آسیب دیده پرداخت شده است نیز مشمول امهال این بند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمایت از مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا

جزییات حمایت از مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا