مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-10فرهنگي

کسب سه رتبه در جشنواره ملی رویش توسط کانون های دانشگاه جهرم


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: کانون های دانشگاه جهرم برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب سه مقام از جشنواره ملی رویش شدند.

- عسکر غنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اختتامیه بر خط جشنواره ملی رویش (ویژه دستاوردهای کانون های دانشجویی فرهنگی، اجتماعی، دینی و هنری کشور) به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد و کانون های دانشگاه جهرم برای سال دوم، موفق به کسب سه مقام از این جشنواره ملی دانشجویان شدند.

وی بیان داشت: خوشبختانه دانشگاه جهرم موفق به کسب سه رتبه در بخش کانون عکس و فیلم، به دبیری علیرضا زارع، کانون همیاران سلامت روان به دبیری آریا کمالی و کانون خلاقیت و کارآفرینی به دبیری فاطمه محمدی در بین دانشجویان کشور شدند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم ادامه داد: در جشنواره رویش امسال، 86 دانشگاه و 5 هزار و 285 کانون در این رقابت ها شرکت کردند همچنین در بخش فعالیت های کانونی، بیش از 15 هزار فعالیت از سوی کانون ها ثبت شد.

غنی با بیان اینکه در بخش آثار و دستاوردهای کانونی، 1362 اثر این مسئله را نهادینه کنند و 126 ایده دانشجویی کانونی نیز به جشنواره ارائه شد.

غنی گفت: همچنین 66 داور برای ارزیابی کانون ها، 27 داور برای ارزیابی آثار، 3 داور برای ارزیابی ایده ها و 3 داور در حوزه مسئولیت های اجتماعی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب سه رتبه در جشنواره ملی رویش توسط کانون های دانشگاه جهرم

کسب سه رتبه در جشنواره ملی رویش توسط کانون های دانشگاه جهرم