مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-10دانش

آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد


آزمون داخلی تعیین صلاحیت حرفه ای کارشناسان و مشاوران شاغل در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های تهران و شریف امروز در دانشگاه تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- ، آزمون داخلی تعیین صلاحیت حرفه ای کارشناسان و مشاوران شاغل در مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های تهران و شریف برگزار شد.

این آزمون به منظور ارتقای کیفی ارائه خدمات مشاوره و روان درمانی توسط کارشناسان و متخصصان و با توجه به استانداردهای بین المللی مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های (IASC) اولین آزمون صلاحیت حرفه ای کارشناسان و متخصصان فاقد پروانه سازمان نظام روان شناسی کشور که در حال حاضر در مراکز مشاوره و دانشگاه های تهران و شریف شاغل به فعالیت هستند، امروز پنج شنبه 20 خرداد 1400 در محل باشگاه دانشجویی دانشگاه تهران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این آزمون در راستای برنامه های توانمندسازی مشاوران مراکز فوق الذکر و بر اساس بخشنامه سازمان امور دانشجویان اجرا شد.

پس از انجام اعلام نتایج آزمون کتبی، در مرداد ماه سال جاری با هماهنگی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره از واجدین شرایط مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد.

در ابتدای این مراسم دکتر حمید پیروی و دکتر حمید یعقوبی رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه های تهران و شریف به اهمیت و ضرورت ارتقا توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد

آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای مشاوران دانشگاهی برگزار شد