مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-10سياسي

آخرین وضعیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستای لامرد اعلام شد


رییس هیات نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهرستان لامرد آخرین وضعیت تایید صلاحیت و کاندیداهای شوراهای شهر و روتای لامرد را اعلام کرد.

- ، علی قسمی گفت: بررسی نهایی صلاحیت و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان شوراهای روستایی بخش های تابعه شهرستان در هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان برابر جدول زمان بندی انتخابات شوراهای اسلامی کشور در تاریخ تعیین شده به اتمام رسید و با لحاظ انصراف دادگان از داوطلبی در انتخابات شوراهای روستایی از تعداد حدود 630 نفر در یکصد روستا تعداد 612 نفر در هیأت های نظارت بخش صلاحیت شأن تأیید و تعداد 18 نفر رد صلاحیت شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده، 16 داوطلب به نتیجه بررسی سوابق و رد صلاحیت خود در هیأت های اجرایی و نظارت بخش ها اعتراض داشته و اعتراض کتبی خود را در مهلت زمانی 4 روزه به هیأت نظارت شهرستان تحویل دادند که پس از بررسی و رسیدگی به اعتراضات آنها مجدداً تعداد 8 نفر تأیید صلاحیت و وارد عرصه رقابت انتخاباتی در شوراهای روستاها شدند.

او با اشاره به نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداها افزود: بر اساس نتایج نهایی اعلام شده تا مرحله رسیدگی در هیأت نظارت شهرستان از تعداد 630 داوطلب شوراهای روستاهای بخش مرکزی، اشکنان، علامرودشت، چاهورز و خیرگو تعداد 10 نفر رد صلاحیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستای لامرد اعلام شد

آخرین وضعیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستای لامرد اعلام شد