مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-10سياسي

برخورد دستگاه قضا با هرگونه بداخلاقی در فضای حقیقی و مجازی


دادستان عمومی و انقلاب اهر وظیفه دستگاه قضا در انتخابات را «اجرای مُر قانون و برخورد با متخلفان و جرایم انتخاباتی» دانست، گفت: دستگاه قضایی با هرگونه بداخلاقی برخورد می کند.

- ، رحیم عبدالهی در جلسه توجیهی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه بستر و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اهر فراهم است، اظهار داشت: از احساس تکلیف و ورود داوطلبان به انتخابات شورای اسلامی شهر اهر کمال قدردانی را داریم.

وی افزود: وظیفه داریم تا برای احقاق حقوق تمامی اقشار مردم و داوطلبان انتخابات؛ بستر حضور مردم در انتخابات و تأمین امنیت و تضمین سلامت انتخابات را فراهم کنیم و از طرفی داوطلبان نیز با ارائه برنامه و راهکار جهت عمران، آبادانی و توسعه شهر اهر در پیشرفت این شهر تاریخی و تحقق مطالبات به حق مردم مؤثر واقع شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر ادامه داد: امیدواریم با برنامه و راهکار داوطلبان که نهایتاً 7 نفر به عنوان منتخبان مردم اهر راهی شورای اسلامی شهر اهر می شوند مشکلاتی که چندین سال است گریبانگیر شهر و شهروندان اهری شده حل شود و همچنین قدم های بزرگی برای آبادانی و توسعه شهر اهر برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه قضا با هرگونه بداخلاقی در فضای حقیقی و مجازی

برخورد دستگاه قضا با هرگونه بداخلاقی در فضای حقیقی و مجازی