مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-10اقتصادي

افزایش پدیده قاچاق چوب نسبت به سنوات گذشته/ لزوم اقتصادی کردن طرح های منابع طبیعی


مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان جنگل ها با اشاره به افزایش قیمت چوب گفت: افزایش قیمت چوب منجر به افزایش قاچاق چوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرضا همتی در دیدار با مدیران منابع استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد البرز زارعی شهید عرصه منابع طبیعی گفت: کار در عرصه های منابع نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان جنگل ها با بیان اینکه منابع طبیعی مظلوم است و این مظلومیت باید به گوش مسئولان برسد، افزود: رییس سازمان جنگل ها و مراتع شبانه روز دغدغه این سرمایه ها را دارد و دنبال راهکاری مختلف برای صیانت از جنگل ها و مراتع کشور است.

وی بیان کرد: به همین منظور طرح سه چهارده 1400 منابع طبیعی توسط رییس این سازمان پیشنهاد شده که کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های پیش رو در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به سختی کار نیروهای منابع طبیعی شهدا و جانبازان است.

این آزمون ظرف ماه های آینده برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پدیده قاچاق چوب گفت: بهره برداری از جنگل های شمال ممنوع شد از طرفی هم جلوی واردات چوب را گرفتیم و همین عوامل باعث افزایش قیمت چوب شده است،  متاسفانه پدیده قاچاق چوب نسبت به سنوات گذشته 10 تا 15 برابر افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پدیده قاچاق چوب نسبت به سنوات گذشته/ لزوم اقتصادی کردن طرح های منابع طبیعی

افزایش پدیده قاچاق چوب نسبت به سنوات گذشته/ لزوم اقتصادی کردن طرح های منابع طبیعی