مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-10سياسي

تشکیل 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور


قائم مقام ستاد مرکزی آیت الله رییسی (سمر) گفت: 750 ستاد مردمی تحت پوشش این ستاد در سراسر کشور ایجاد شده که از این تعداد 40 ستاد در فارس است.

- شیراز- قائم مقام ستاد مرکزی آیت الله رییسی (سمر) گفت: 750 ستاد مردمی تحت پوشش این ستاد در سراسر کشور ایجاد شده که از این تعداد 40 ستاد در فارس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رستمی ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر به شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بالغ بر 543 هزار نفر در کشور در سامانه این ستاد ثبت نام کرده اند و بالغ بر 700 نفر مسئولیت مدیریت ستادها را بر عهده دارند.

او با اشاره به فعالیت ستاد سمر از سال 96، عنوان کرد: از همان زمان به دنبال ایجاد گفتمانی بودیم که صرفاً از فرد حمایت نکند بلکه با ایجاد قالب، فردی را مورد حمایت قرار دهد که شرایط تعریف شده دارا باشد.

قائم مقام ستاد مرکزی ثمر (سمر) با اشاره به اینکه اخلاق مداری، ولایت پذیری، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و رعایت حقوق شهروندی از اصول تعریف شده برای فعالیت های این ستاد است تصریح کرد: با توجه به اصول طراحی شده در این حزب افرادی که به دیدگاه این حزب نزدیک تر هستند در چارچوب ستاد مردمی فعالیت خواهند کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو شخصی که مورد حمایت ستاد مردمی سمر قرار گرفته، آیت الله ابراهیم رییسی است که با توجه به نزدیک بودن به این شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور

تشکیل 750 ستاد مردمی آیت الله رییسی در کشور