مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-10بين الملل

ترامپ تبرئه شدنش را جشن گرفت!


دونالد ترامپ با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدیدی از دفتر بازرس کل وزارت امور داخلی آمریکا مدعی شد که او و دولتش از انجام هرگونه اقدام اشتباه در اول ژوئن 2020 در ارتباط با پاکسازی خشونت بار میدان لافایت تبرئه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به این گزارش گفت: از بازرس کل وزارت امور داخلی بابت اینکه مرا کلا و کاملا از جریان پاکسازی پارک لافایت تبرئه کرد، تشکر می کنم! حدود یک سال پیش، ترامپ در زمان ریاست جمهوری خودش برنامه ای برای حضور مقابل کلیسای سنت جان در واشنگتن دی.

سی چید و انجیل به دست عکس گرفت و این در شرایطی بود که اندکی پیش از آن، مقام های امنیتی اعتراضاتی که در نزدیکی پارک لافایت در جریان بود و خبرنگاران و معترضان علیه کشته شدن جورج فلوید تجمع کرده بودند، با خشونت پراکنده کردند.

در آن زمان، بسیاری دولت ترامپ را به صدور دستور این پاکسازی متهم کردند.

در پیام ترامپ آمده است: همانطور که قبلا هم گفته ایم و همینطور که امروز در گزارش پر جزییاتی که به طور حرفه ای نگارش شده آمده است، تصمیم پلیس پارک لافایت برای پاکسازی برای این بود تا یک پیمانکار حصار امنیتی در مقابل شورشی های آنتیفا، معترضان رادیکل جنبش جان سیاه پوستان مهم است و دیگر معترضان خشونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تبرئه شدنش را جشن گرفت!

ترامپ تبرئه شدنش را جشن گرفت!