مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-10سياسي

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد


با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عبدالنبی شرفی فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش که در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد؛ تغییرات مدیریتی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش را یکی از اصول اولیه مدیریتی دانست و با تقدیر از عملکرد ابوالفضل طیبی در حوزه مدیریت شهری و افزایش ظرفیت های مورد نیاز جهت در آمد زایی برای این شرکت در یک سال گذشته، گفت: با توجه به اینکه شرکت عمران، آب و خدمات کیش یک شرکت خود گردان و ارائه دهنده خدمات به ساکنان این منطقه است، هر گونه کاستی و اقدامات غیر کارشناسی در شرکت سبب اخلال در سیستم این مجموعه خواهد شد.

به گفته آخوندی در سال گذشته علاوه بر طرح هایی که سازمان برای اجرا و یا در قالب epc به شرکت واگذار کرده است؛ این مجموعه برای نخستین بار بیش از 100 میلیارد تومان سود خالص و بیش از 700 میلیارد تومان از محل ارائه خدمات به ساکنان کیش درآمدزایی داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته برای دریافت و پرداخت صورت وضعیت های پیمانکاران با هیچ مشکلی مواجه نشد و با موفقیت مجموعه را اداره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد