مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-10سياسي

فرهنگ بنیاد تمام امور از جمله امور اقتصادی است


قزوین_ نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ بنیان تمام امور است و انسان اهل فرهنگ می تواند در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد گام بردارد - با اشاره اهمیت مسائل فرهنگی در بین نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: مسائل متعددی سبب شده تا مسائل فرهنگی کمتر مورد توجه کاندیدهای انتخاباتی قرار بگیرد.

نکته اول این است که مسائلی نظیر تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی باعث شده تا مسئله فرهنگ برای مردم کمرنگ شود.

نمایندهٔ سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مشکلات اقتصادی باعث شده تا زمانی که حرف از مسائل فرهنگی به میان می آید مردم به آن کم توجه شوند در حالی که بنیاد مسائل اقتصادی در فرهنگ خلاصه می شود و اگر فرهنگ ما درست شود به طور حتم بخش اعظم مشکلات اقتصادی نیز برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی غفلت کرده ایم افزود: از سوی دیگر مسئولین ما دوره تربیتی و اعتقادی را سپری نمی کنند و برخی افراد مسئول اعتقادی به اینکه خدا و معادی وجود دارد ندارد تا به این مسئله بیاندیشند که اگر در کار خود کوتاهی کنند باید پاسخگو باشند.

این مسئول ابراز کرد: دلیل اینکه ما امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم تاحدودی به غفلت ما از مباحث فرهنگی باز می گردد که متأسفانه جامعه این مسئله را درک نمی کند و کار اقتصادی را ملزوم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ بنیاد تمام امور از جمله امور اقتصادی است

فرهنگ بنیاد تمام امور از جمله امور اقتصادی است