مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-10سياسي

ابراز تأسف یک منبری از بی توجهی کاندیداها به موضوع هیأت


نشست رونمایی از شماره سوم فصلنامه تخصصی مطالعات آیینی «ع» با موضوع فرهنگ سازی در هیأت های مذهبی همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در هیأت میثاق با شهدا با حضور حجت الاسلام سیدحسین مومنی و مهدی رسولی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست رونمایی از شماره سوم فصلنامه تخصصی مطالعات آیینی ع با موضوع فرهنگسازی در هیأت های مذهبی همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در هیأت میثاق با شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی در ابتدای سخنان خود در نشست خبری رونمایی فصلنامه، ضمن اشاره به نقش هیأت ها در جامعه گفت: در روایت داریم که حضرت موسی بن جعفر(ع) می فرمایند: تنها راه نجات در عصر غیبت تمسک به محبت اهل بیت(ع) است و مومنین ما کسانی هستند که در این مسیر از ما پیروی کردند.

مؤمنی افزود: ما در یک جامعه باید دو مطلب را ارائه کنیم: نخست برنامه کامل، جامع و هدفمند و دوم ارائه کردن اسوه و الگو.

چه چیزی برای ما می تواند به عنوان برنامه باشد؟ اولاً قرآن و ثانیا روایات معصومین(ع) و تنها افرادی که می توانند برای ما اسوه و الگو قرارگیرند، اهل بیت(ع) هستند.

پیامبر می فرمایند: صراط مستقیم من هستم بعد علی بن ابی طالب و بعد اولاد من از سُلب علی بن ابی طالب و در روایت دیگری داریم که می فرماید: زمانی که دور هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تأسف یک منبری از بی توجهی کاندیداها به موضوع هیأت

ابراز تأسف یک منبری از بی توجهی کاندیداها به موضوع هیأت