مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-10سياسي

دومین کنفرانس بین المللی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست به کار خود پایان داد


با معرفی مقالات برگزیده دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اردبیل با معرفی مقالات برگزیده دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم اختتامیه این همایش ها گفت: در برگزاری این همایش ها دو دانشگاه خارجی هم مشارکت داشته اند که فتح باب خوبی است و انتظار می رود در همایش های دیگر هم این روند ادامه داشته باشد.

داود سیف زاده اضافه کرد: این همایش ها هم از نظر سطح علمی مقالات و هم از نظر حضور محققان بین المللی دارای سطح بالایی بوده است.

بیتا معزی پور دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند گفت: در زمینه پسماند لیکنو سلولزی در سه بخش اجرایی، آموزشی و پژوهشی فعالیت هایی انجام داده ایم.

وی افزود: کارگاه اقتصاد مدیریت پسماند در ایران و کارگاه بررسی شرکت های دانش بنیان و فناور در مدیریت پسماند را در کنار کنفرانس برگزار کردیم.

زینب حزباوی دبیر اجرایی دومین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست گفت: در بخش های عکاسی، مقالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس بین المللی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست به کار خود پایان داد

دومین کنفرانس بین المللی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست به کار خود پایان داد