مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-10بين الملل

برجام به ما اجازه تمرکز روی دیگر جبهه ها را می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گادی آیزنکوت رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، مبنی بر اینکه ایران دارای توانمندی هسته ای تهدیدی موجودیتی برای اسراییل است، - فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تاکید بر لزوم تلاش تل آویو برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانمندی اتمی، گفت توافق هسته ای به ارتش این رژیم اجازه می دهد که روی دیگر جبهه ها تمرکز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، گادی آیزنکوت رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، مبنی بر اینکه ایران دارای توانمندی هسته ای تهدیدی موجودیتی برای اسراییل است، رد کرد.

آیزنکوت شامگاه چهارشنبه طی سخنرانی در کالج نتانیا ضمن حمایت از احیای توافق هسته ای ایران به دلیل جلوگیری از دستیابی تهران به سلاح اتمی، گفت وجود این توافق باعث می شود که ارتش اسراییل بتواند منابع خود را به دیگر مشکلات امنیتی ضروری اختصاص دهد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، وی در این باره مدعی شد: اسراییل همواره باید نگران ابعاد ایرانِ اتمی باشد و لازم است به صرف کردن انرژی گزاف برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم ادامه دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام به ما اجازه تمرکز روی دیگر جبهه ها را می دهد

برجام به ما اجازه تمرکز روی دیگر جبهه ها را می دهد