مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-10حوادث

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبی اجرایی می شود


رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبی در دستور کار جدی پلیس راه استان قرار گرفته است و رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می کنند از چشم دوربین های پلیس دور نخواهند ماند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبی در دستور کار جدی پلیس راه استان قرار گرفته است و رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می کنند از چشم دوربین های پلیس دور نخواهند ماند.

سرهنگ علیرضا رضایی، امروز پنجشنبه 20 خرداد به رسانه های گروهی گفت: رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود تغییر ایجاد و اقدام به پوشش پلاک کنند، متوقف و اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رسالت پلیس برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از وقوع تخلفات و تصادفات رانندگی است و یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده پلیس برای نیل به هدف، اعمال قانون برای رانندگان متخلف است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هدف ما از اعمال قانون صرفا صدور قبض جریمه نیست بلکه تخصیص نمره منفی، ضبط گواهینامه، توقیف در پارکینگ و سایر امتیازات منفی که براساس اجازه قانون در اختیار پلیس قرار گرفته و همگی از مصادیق اعمال قانون محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبی اجرایی می شود

طرح تشدید برخورد با تخلفات پلاک در خراسان جنوبی اجرایی می شود