مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-10سياسي

ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود


مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم جشن در شب، ظهر و شام میلاد حضرت معصومه(س) خبرداد و گفت: در این مراسم میرداماد، - حسن فرقانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ویژه برنامه شام میلاد بانوی کرامت جمعه 21 خردادماه بعد از نماز عشاء با اجرای سید مهدی تحویلدار، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی در حرم مطهر دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای گروه تواشیح توسط گروه میعاد و مداحی سید مهدی میرداماد و سید رضا نریمانی از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود و این مراسم از شبکه های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه های اجتماعی دنبال خواهد شد.

مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه ظهر روز میلاد بعد از نماز ظهر و عصر در صحن صاحب الزمان(عج) خبرداد و گفت: حسن شالبافان در این مراسم به مدح خوانی در وصف بانوی کرامت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شام میلاد حضرت معصومه(س) شنبه 22 خردادماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی رسولی برگزار و به صورت زنده از شبکه های قم، قرآن و صفحات اختصاصی آستان مقدس در شبکه های اجتماعی منعکس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود

ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می شود