مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-10سياسي

توسعه گردشگری در تعامل با دنیا حاصل می شود


استاندار فارس با بیان اینکه توسعه گردشگری با تعامل با دنیا حاصل خواهد شد، گفت: جایی ما را می پذیرند که ما آنها را بپذیریم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه توسعه گردشگری با تعامل با دنیا حاصل خواهد شد، گفت: جایی ما را می پذیرند که ما آنها را بپذیریم.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه 20 خرداد در آیین بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی ضمن تقدیر از پیشکسوتان و صنعتگران این حوزه، گفت: قطعاً جایگاه هنرمندانی که خالق آثار ارزشمند هنری هستند و سفیران و آموزگارانی محسوب می شوند که باورداشت ها، ارزش ها و اعتقاداتِ ذوق و هنر ایرانی را به اقصی نقاط جهان معرفی می کنند، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او افزود: آنان از افتخارات این ملت و کشورند، چرا که فرهنگ و تمدن کهن این ملت بزرگ و ارزشمند را معرفی می کنند.

استاندار فارس، به شرایط فعلی کشور و فضای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هم گریزی زد و گفت: شنیدم و دیدم که کاندیدایی از همین بزرگواران درباره صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری کشور و به ویژه فارس اظهاراتی داشتند.

بد نبود در این جایگاه از دیدگاه های هنرمندان، خالقان صنایع دستی، آشنایان و کسانی که مسلط بر تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم هستند استفاده می شد و در برنامه هایشان از آن اطلاعات و دیدگاه ها استفاده می کردند؛ تا اینکه عده اندکی اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری در تعامل با دنیا حاصل می شود

توسعه گردشگری در تعامل با دنیا حاصل می شود