مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-10سياسي

انحصارگرایی در ارائه لیست خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی است


دبیر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با انتقاد از شیوه لیست بندی برخی گروه ها برای شورای شهر گفت: انحصارگرایی در ارائه لیست خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی و در جهت تغییر جدی اداره حوزه های مختلف کشور و استان قم، تلاش داریم گام ابتدایی خود را در انتخابات ششمین دوره شورای شهر قم برداریم.

در این راستا کسانی که شایسته این موقعیت هستند، توسط جوانان انقلابی تعیین شده و جوانان انقلابی به مردم پیشنهاد می دهند.

دبیر مجمع هم افزایی جوانان انقلابی قم با اشاره به اینکه ما در پی ایجاد انحصار نیستیم، تاکید کرد: از نظر ما الزاماً این طور نیست که حتماً باید جوانان وارد لیست شود بلکه از حضور افراد صاحب تجربه و اشخاص دارای سوابق مفید نیز استقبال می شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه مسئله اصلی ما در مجمع، صرفاً انتخاب افراد شایسته است، تاکید کرد: در انتخاب داوطلبان، خارج از هرگونه توصیه و سهم خواهی و خارج از هرگونه حکمیت و زد و بند، صرفاً بر اساس صلاحیت های واقعی افراد در حوزه مدیریت شهری که به واقع مورد نیاز می باشد، افراد انتخاب شدند.

ما اساساً به لیست های مختلفی که بر اساس منافع افراد مختلف شکل گرفته است نگاه نخواهیم کرد و هر داوطلبی که اصلح بود حتی اگر در لیست دیگری نیز حضور داشت، به عنوان گزینه مورد بررسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصارگرایی در ارائه لیست خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی است

انحصارگرایی در ارائه لیست خلاف اخلاق سیاسی و اسلامی است