مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-10اقتصادي

کلنگ قطعه 1 پروژه کنارگذر شرقی بناب به زمین زده شد


با حضور خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور، قطعه یک پروژه کنارگذر شرقی بناب به طول 10 کیلومتر کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون وزیر راه و شهرسازی عصر امروز پنج شنبه در آیین کلنگ زنی این پروژه که مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و مردم شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: این پروژه در مجموع به طول 19 کیلومتر در دو قطعه اجرا خواهد شد، 400 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که حداکثر در طول 4 سال اجرا و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خیراله خادمی اظهار کرد: اقدامات بزرگی در توسعه ریلی و آزادراهی و بزرگراهی در کشور در حال انجام است و سال گذشته برای اجرای طرح های زیرساخت های کشور 20 هزار میلیارد تومان اختصاص یافت که 17 هزار میلیارد تومان تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور گفت: در اجرای این پروژه های زیرساختی در کشور 80 هزار نفر بطور مستقیم در کارگاه های پروژه ها مشغول کار هستند.

وی افزود: هم اکنون 3 هزار و 400 کیلومتر مسیر ریلی در حال اجرا را در کشور داریم که 30 درصد کل مسیر ریلی کشور را تشکیل می دهد و در بحث آزادراهی نیز یک هزار و 200 کیلومتر پروژه در حال اجرا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ قطعه 1 پروژه کنارگذر شرقی بناب به زمین زده شد

کلنگ قطعه 1 پروژه کنارگذر شرقی بناب به زمین زده شد