مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-10فناوري

خطر افزایش ساختمان های شاخک دار


هرج و مرج دکل های مخابراتی در شهرهای بزرگ کشور به ویژه تهران کامل مشهود است و در این بین، فیبرنوری به نوعی مظلوم واقع شده و انگار خیلی ها تمایلی ندارند از این بستر با ظرفیت ایجادشده استفاده کنند که می تواند به کاهش تعداد دکل های مخابراتی منجر شود.

- هرج و مرج دکل های مخابراتی در شهرهای بزرگ کشور به ویژه تهران کامل مشهود است و در این بین، فیبرنوری به نوعی مظلوم واقع شده و انگار خیلی ها تمایلی ندارند از این بستر با ظرفیت ایجادشده استفاده کنند که می تواند به کاهش تعداد دکل های مخابراتی منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: ساختمان ها و خانه های شاخک دار؛ همان هایی که دکل های مخابراتی روی آنها نصب شده تا پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت صورت گرفته و نیاز برخی از ارگان ها برای ارتباطات تامین شود.

درست است که در این روزگار، زندگی بدون تلفن همراه و اینترنت معنا پیدا نمی کند اما همین دکل ها صدها آسیب را متوجه شهرنشینان کرده اند.

زشت شدن چهره شهر تنها یکی از این صدها آسیب است.

شهروندانی که محل سکونت شان در نزدیکی دکل های مخابراتی است، مشکلاتی مانند صدای زیاد دکل و بروز علائمی خاص مانند وزوز گوش و سردردهای عجیب و غریب را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر افزایش ساختمان های شاخک دار

خطر افزایش ساختمان های شاخک دار