مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-10سياسي

ابراهیم امینی پوری: رفع مشکلات اقتصادی در گروی کنارگذاشتن قهر با دنیا است


رییس ستاد عبدالناصر همتی در هرمزگان گفت: ما معتقدیم که اگر قهر با دنیا کنار گذاشته شود و با دنیا آشتی کنیم، مشکلات اقتصادی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم امینی پوری رییس ستاد عبدالناصر همتی که در دوره قبل نیز ریاست ستاد حسن روحانی را بر عهده داشت با حضور در برنامه دعوت اظهار کرد: اگر با دنیا آشتی کنیم، مشکلات اقتصادی قابل حل است.

وی افزود: کاهش مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین چالشی است که در حال حاضر با آن مواجهیم و هرگاه که این موضوع را ریشه یابی می کنیم به روندی بر می خوریم که زیبنده کشورمان نیست و احتمال دارد بخشی  از این مسائل به دلیل مسائل اقتصادی باشد.

رییس ستاد همتی در هرمزگان ادامه داد: باید تلاش کنیم شرایط را برای حضور حداکثری جهت حضور پر شور مردم ایجاد کنیم.

رییس ستاد روحانی در انتخابات 4 سال پیش با بیان این که آقای همتی شخصیت بسیار متفکر و دنیا دیده ای است، افزود: آقای همتی شعارش از خانه تا جهان است و این بدان معنی است که بتوانیم تعامل را در خانه خود ایجاد کنیم و این را به دنیا نیز بسط دهیم و شرایط را برای تعامل  بیشتر با جهانیان فراهم کنیم.

امینی پوری گفت: ما با دنیا قهر کرده ایم و اگر بتوانیم قهرها را کنار بزنیم، بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهد شد! وی تصریج کرد: یکی از چالش هایی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم امینی پوری: رفع مشکلات اقتصادی در گروی کنارگذاشتن قهر با دنیا است

ابراهیم امینی پوری: رفع مشکلات اقتصادی در گروی کنارگذاشتن قهر با دنیا است