مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-10اقتصادي

بهره برداری پارک نواری «چهارباغ» در نهاوند


«پارک نواری چهارباغ» نهاوند به عنوان یکی از طرح های گردشگری به مساحت 23 هزار متر مربع توسط شهرداری این شهر بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، عصر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، مدیرکل امور شهری و روستایی، شهردار نهاوند و تنی چند از مسئولان شهرستان پارک نواری چهارباغ در بلوار سردار سلیمانی با سرمایه 55 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار نهاوند در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال گذشته با هدف ایجاد فضای گردشگری در خروجی شهر نهاوند به کرمانشاه ایجاد شده است گفت: در این پارک که یکی از بهترین پارک های نواری غرب کشور است امکانات مختلف تفریحی و ورزشی برای تمام سنین طراحی و اجرا شده است.

محمد حسین پور گفت: در این طرح تاسیسات تفریحی مانند آب نمای کف خشک به مساحت 200 متر مربع با 15 میلیارد ریال، زمین فوتبال و اجرای چمن مصنوعی زنده یاد داریوش جهانیان با مشارکت اصغر جهانیان از خیرین شهرستان به مساحت 800 متربع با 5 میلیارد ریال، ایجاد پیست دوچرخه سواری به مساحت 1400 متر و اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون تومان و ایجاد زمین فوتبال ساحلی به مساحت 800 متر مربع و یک میلیارد و 500 میلیون تومان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پارک نواری «چهارباغ» در نهاوند

بهره برداری پارک نواری «چهارباغ» در نهاوند