مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-10اقتصادي

حمایت از صنایع دستی باید تقویت شود


معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه اگر بخواهیم اقتصاد خانوار را کمک کنیم یکی از راه های آن در حوزه میراث فرهنگی تقویت، توسعه و تحرک صنایع دستی است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظاهر پورمجاهد امشب در مراسم پاسداشت روز صنایع دستی با بیان اینکه امروز مشکلاتی گریبان گیر جامعه ما شده است اظهار کرد: اولویت استان در سند راهبردی، برنامه عملیاتی، اشتغال، سرمایه گذاری و تولید است و تمام تلاش استانداری و مجموعه مدیران استان این است که در این زمینه بتوانند کاری انجام داده و پیشتبانی کنند.

وی ادامه داد: صنایع دستی حوزه گسترده ای است و حسن آن این است که می توان در محیط زندگی نیز نشده بود و همه نیازها را برآورد نکرده بودیم گفت: چند بار هم در حوزه صنایع دستی در خدمت میراث فرهنگی بودیم و تلاش این بود که کارگاه های صنایع دستی شناسایی و به مرکز اعلام شود.

وی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات صنایع دستی مجدد تا شهریورماه تمدید شده است گفت: در زمینه بیمه تامین اجتماعی و مالیات نیز اتفاقاتی افتاده که می تواند کمک کند.

معاون اقتصادی استاندار همدان بیان کرد: قریب 42 درصد اشتغال استان در بخش خدمات و بازرگانی است زیرا بخش عمده ای که در کرونا آسیب دید، خدمات و بازرگانی بود که تبعات آن به قسمت های دیگر اقتصادی نیز رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع دستی باید تقویت شود

حمایت از صنایع دستی باید تقویت شود