مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-10سياسي

توقف در پروژه ها معنا ندارد


شهردار قم با تاکید بر اینکه توقف در پروژه ها معنا ندارد، گفت: تا زمانی که مسئولیت را برعهده داریم پرتوان و انگیزه پیگیر کارها هستیم.

- دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر به سختی در حال اداره شدن است و از نمایندگان و دولت انتظار می رود، تلاش ویژه ای چه در صحن مجلس و چه در بدنه دولت برای حمایت جدی از شهرداری ها داشته باشند.

وی افزود: در شرایط موجود باید دست به دست هم داده و هوشیار و هماهنگ براساس برنامه ای که شهرداری ترسیم کرده برنامه را جلو ببرند و حداکثر استفاده از ظرفیت ها و فرصت خدمت در شهر مقدس قم انجام شود.

شهردار قم با بیان اینکه خوشبختانه چارچوب شهرداری قم بسیار خوب و به روز شکل گرفته و برنامه ها با ریتم خوب و مناسبی در حال انجام شدن است، تصریح کرد: معاونان، مدیران مناطق و ستادی و همچنین سازمان ها باید با عزمی جذم و توان مضاعف کارها و برنامه را جلو ببرند تا بر مشکلات فائق آییم.

سقاییان نژاد با تاکید بر اینکه توقف پروژه ها معنا ندارد با قدردانی از معاونت ها، سازمان ها، مناطق، مدیریت ها، پیمانکاران و سرمایه گذاران گفت: به هیچ عنوان نباید توقف و کندی حرکت در افتتاح پروژه ها و آغاز عملیات اجرایی و رونمایی ها داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف در پروژه ها معنا ندارد

توقف در پروژه ها معنا ندارد