مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-10اقتصادي

میانگین مدت زمان اجرا و ساخت مدارس در کشور 3سال است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور گفت: میانگین مدت زمان اجرا و ساخت مدارس در کشور از کلنگ زنی تا افتتاح و بهره برداری، از 9 سال به سه سال کاهش پیدا کرده است.

- ، مهرالله رخشانی مهر شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح آموزشی در مسکن مهر سمنان با بیان اینکه میانگین مدت زمان اجرا و ساخت مدارس در کشور از کلنگ زنی تا افتتاح و بهره برداری، از 9 سال به سه سال کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: در بازدیدی که از برخی از پروژه های آموزشی در حال ساخت در استان و شهرستان های گرمسار و آرادان داشتم، اکثر پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا بوده و در یکسال و نیم اخیر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است این در حالی است که پروژه های افتتاح شده در سال 99 عمدتاً شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی آنها به سال 91 بر می گشت.

وی با بیان اینکه باید بیش از جملات تخریبی، به سمت اطلاع رسانی دستاوردهای مطلوب و مؤثر و امیدبخش رو آوریم، افزود: بالغ بر 300 میلیارد تومان برای جمع آوری مدارس خشت و گِلی در کشور هزینه شد، اما ساخت و شروع پروژه های جدید همواره اولویت سازمان بوده است.

وجود 48 هزار بخاری معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 48 هزار بخاری گازی در مدارس کشور وجود دارد که قرارداد جمع آوری و تبدیل آنها به سیستم های گرمایشی ایمن در سال جاری منعقد خواهد شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین مدت زمان اجرا و ساخت مدارس در کشور 3سال است

میانگین مدت زمان اجرا و ساخت مدارس در کشور 3سال است