مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-10سياسي

گروه های جهادی با روشنگری توطئه های دشمنان را خنثی کنند


گروه های جهادی بیش از هر زمان دیگری باید با روشنگری و بصیرت افزایی، توطئه استکبار جهانی را خنثی نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابا زاده در جمع گروه های جهادی استان اردبیل اظهار کرد: گروه های جهادی همواره در دریای مواج مشکلات کوه آرامش و آسایش بوده اند.

وی افزود: مجاهدت خاموش گروه های جهادی  از زمان دفاع مقدس تا امروز تداوم داشته و در زمان شیوع ویروس استکبار جهانی در صدد است تا با ایجاد تردید و ابهام از حضور مردم در پای صندوق های رای جلوگیری کند و از این رو گروه های جهادی بیش از هر زمان دیگری باید با روشنگری و بصیرت افزایی، توطئه استکبار جهانی را خنثی نمایند.

  وی تاسی از فرمایشات و  تدابیر رهبر انقلاب را راه روشن در امان ماندن از دسیسه های دشمنان دانست و تصریح کرد: عده ای آتش به اختیار را به گونه ای وارونه برای مردم تعبیر کردند در حالی که آتش به اختیار، احساس مسؤولیت بیشتر نسبت به مردم در انجام کارهای اقتصادی، سلامت، اجتماعی و فرهنگی است.

بابازاده با تاکید بر اینکه وجود برخی مشکلات و نابسامانی ها نباید به پای نظام نوشته شود، تاکید کرد: تمام آحاد ملت ایران در 28 خرداد با حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق های رای حماسه ای بزرگ و دشمن شکن را خلق خواهند کرد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد که تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی با روشنگری توطئه های دشمنان را خنثی کنند

گروه های جهادی با روشنگری توطئه های دشمنان را خنثی کنند