مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-10سياسي

آغاز جنبش سایبری حمایت 20 میلیونی مردمی از انتخابات


رییس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت اله رییسی در شهرستان اسلامشهر، گفت :جنبش سایبری حمایت 20 میلیونی مردمی از آیت الله رییسی در فضای مجازی آغاز شد.

- علیرضا علی میرزایی رییس شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت الله جزیره ای و غیر منسجم فعالیت می کنند،که با توجه به هوشیاری ملت شریف ایران و آشنایی آنها با تاکتیک های غول های رسانه ای، با ایجاد یکپارچگی و وحدت در بین یاران انقلاب، می توان امنیت لازم را در فضای مجازی رها شده، برای تضمین حضور پرشور مردم در انتخابات ایجاد کرد.

رییس شورای هماهنگی ستاد آیت الله رییسی در اسلامشهر با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در جامعه،گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب لازم است تا ملت غیور و شریف ایران اسلامی در برابر آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گوناگون، آرایش مناسب گرفته و وحدت و اتحاد خود را قدرتمندانه حفظ کنند و پاسخ دندان شکنی به فعالیت های مایوس کننده دشمن بدهند.

علی میرزایی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در پای صندوق های اخذ رای، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز جنبش سایبری 20 میلیونی مردم در فضای مجازی، از مردم انقلابی و دلسوزان نظام تقاضا می کنم، همانند دوران دفاع مقدس که با تشکیل ارتش 20 میلیونی سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند، در این عرصه هم با مراجعه به صفحه اصلی آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جنبش سایبری حمایت 20 میلیونی مردمی از انتخابات

آغاز جنبش سایبری حمایت 20 میلیونی مردمی از انتخابات