مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-10سياسي

تکمیل سدهای نیمه تمام لرستان ضروری است/ اصلاح راه ها و احیای صنایع با کار جهادی


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور ساخت و تکمیل سدهای لرستان، اصلاح راه های روستای، اجرای پروژه های آبخیزداری و احیای صنایع لرستان را از برنامه های دولت «سلام» برشمرد.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنج شنبه در سخنانی در شبکه افلاک لرستان با بیان اینکه من به عنوان جوان ترین کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور توفیق دارم با شما گفتگو کنم، اظهار داشت: بنده به عنوان یک سیاستمدار جوان برای یک تحول عظیم در مدیریت کشور پا به میدان گذاشته ام.

وی با بیان اینکه ما یک جمعی هستیم که دو سال است بعد از اینکه بیانیه گام دوم توسط رهبر انقلاب تدوین و تبیین شد، به این موضوع فکر کردیم چه می توانیم بکنیم که مبتنی بر بیانیه رهبر معظم انقلاب اداره کشور را اصلاح کنیم، تصریح کرد: ما یک تجربه طولانی تاریخی تا پیروزی انقلاب داریم و بیش از 40 سال هم از پیروزی انقلاب گذشته و علی رغم زحمات دولت های گذشته و کارهایی که کرده اند و جای تقدیر دارد، اما برخی مشکلات مزمن شده و هر دوره به آنها برمی گردیم و درمورد آنها صحبت می کنیم.

100 سال است نظام اداری کشور تغییر نکرده است نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با اشاره به اینکه در انتخابات های قبلی هم تعداد زیادی از مسائل همچون معیشت، اشتغال جوانان، ازدواج و… تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سدهای نیمه تمام لرستان ضروری است/ اصلاح راه ها و احیای صنایع با کار جهادی

تکمیل سدهای نیمه تمام لرستان ضروری است/ اصلاح راه ها و احیای صنایع با کار جهادی