مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-10ورزشي

امیری خراسانی: رییس دولت آینده در جلسات شورای عالی ورزش حضور یابد


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: هر چند شاخص های مشخص و شفافی که عملکرد فدراسیونها را برای توزیع بودجه مورد ارزیابی دقیق قرار دهد، - رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: هر چند شاخص های مشخص و شفافی که عملکرد فدراسیونها را برای توزیع بودجه مورد ارزیابی دقیق قرار دهد، وجود دارد اما این شاخص ها باید همه فدراسیون ها را شامل شود نه فقط فدراسیون های مدال آور را.

محمدتقی امیری خراسانی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مشکلات ساختاری و مدیریتی در ورزش و توقعات از دولت آینده اظهار کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ورزش در موضوع ارتباطات ساختاری بین وزارت ورزش، فدراسیون ها، هیات های استانی و ادارت کل استانی است که امیدوارم با تصویب شخصیت حقوقی فدراسیون ها در مجلس شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

وی گفت: امور ورزش تنها به یک وزارتخانه اختصاص پیدا نمی کند، بلکه ورزش یک بحث چند سازمانی است که در این زمینه باید تمام ارگان ها و سازمان ها فعال در حوزه ورزش، نقش آفرینی کنند تا با ایجاد یک هم افزایی، هزینه کردها و برنامه های هدفمند در یک راستا اعمال و مدیریت شود.

امیری خراسانی اضافه کرد: اصلاح ساختارها و هم افزایی بین سازمان های مختلف ورزشی سبب می شود تا بهره برداری از اماکن ورزشی، توسعه زیرساخت ها و رشد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری خراسانی: رییس دولت آینده در جلسات شورای عالی ورزش حضور یابد

امیری خراسانی: رییس دولت آینده در جلسات شورای عالی ورزش حضور یابد