مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 19:302021-06-10سياسي

ابهام در محدوده منطقه آزاد اردبیل را برطرف می کنم


کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در دولت اقدام و تحول تلاش خواهیم کرد تا ابهامی که در محل استقرار و راه اندازی منطقه آزاد وجود دارد برطرف کرده و محدوده وسیعی از استان اردبیل را شامل منطقه آزاد کنیم.

- ایسنا/اردبیل کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در دولت اقدام و تحول تلاش خواهیم کرد تا ابهامی که در محل استقرار و راه اندازی منطقه آزاد وجود دارد برطرف کرده و محدوده وسیعی از استان اردبیل را شامل منطقه آزاد کنیم.

محسن رضایی با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان اردبیل اظهار کرد: مردم استان اردبیل مردمی تاریخ ساز و باشکوه هستند که مردان و زنان غیرتمندی از این دیار در تاریخ کشور به پا خاسته و همواره مدافع حق و حقیقت در سرزمین ایران بوده اند.

وی به پیشینه تاریخی اردبیل و بزرگانی همچون شیخ صفی الدین و مقدس اردبیلی اشاره و خاطرنشان کرد: استان اردبیل چهره های تحول ساز در سطح کشور دارد و مردم ایران یکپارچگی و وحدت و همگرایی خود را مرهون دیار سبلان می دانند.

کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: از همین استان حکومت صفویه پا گرفته و بعدها به قزوین و اصفهان سرایت کرده است تا در تاریخ باشکوه 300 ساله ایران نام و آوازه اردبیل چون نگینی بی نظیر بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در محدوده منطقه آزاد اردبیل را برطرف می کنم

ابهام در محدوده منطقه آزاد اردبیل را برطرف می کنم