مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 22:352021-06-10سياسي

محسن رضایی: یزد می تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی خود با شبکه تابان، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن رضایی میرقائد شامگاه امروز در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه استانی تابان، با اشاره به اهمیت وجود عرفا و افراد شاخص علمی در استان یزد، اظهار کرد: رشادت ایثارگران یزدی در تیپ همیشه پیروز الغدیر از دیگر ویژگی های این استان است.

وی استان یزد را از جمله استان های شاخص و کم نظیر در حوزه اقتصادی و کارآفرینی دانست و افزود: استان یزد می تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: استان یزد کمترین بیکاری را دارد و حتی 100 هزار کارگر از استان های دیگر به یزد آمده و در این استان مشغول به کار هستند.

رضایی میرقائد در ادامه با تأکید بر این که چنین قطعه صنعتی پرتلاش در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: ما باید مساله آب استان یزد را حل کنیم.

گرچه خط آب شیرین از سواحل خلیج فارس به اینجا آمده است، اما مردم یزد همچنان در این زمینه مشکل جدی دارند و من حتما پیگیر این موضوع خواهم شد.

وی از گرد و غبار و آلودگی محیط زیستی به عنوان یکی دیگر از مشکلات استان یزد یاد کرد و ادامه داد: موضوع سوم نیز در زمینه توسعه گردشگری است چرا که آثار و میراث فرهنگی و تمدنی و تاریخی استان یزد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: یزد می تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد

محسن رضایی: یزد می تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد