مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 00:552021-06-10سياسي

انگشت اشاره سردار سلیمانی در 28 خرداد کار خود را خواهد کرد


یک کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی با بیان اینکه از سردار سلیمانی فقط یک انگشت اشاره مانده است، گفت: معتقدم انگشت اشاره سردار سلیمانی در 28 خرداد کار خود را خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، میثم معافی شب گذشته در جمع نیروهای جبهه انقلاب شهرستان میاندورود، اظهار کرد:  دین و ایدئولوژی برای انقلاب اسلامی ایران تولید قدرت کرد تا جایی که درحال حاضر به پیشرفت های مختلف در عرضه های مختلف نظامی، پزشکی، صنعتی و سایر دست یافتیم.

وی با بیان اینکه اینکه امروز انتفاضه فلسطین به مرحله تعقیب کوچه به کوچه رسید به برکت خون شهدا است، افزود: خط مقدمی که در خرمشهر بود امروز به حیفا و کرانه باختری رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی بیان کرد: امروز دشمنان ما فهمیدند سرعت سردار سلیمانی و تولید قدرت خون و روح سردار سلیمانی در منطقه چه میزان است.

معافی با اشاره به فرموده امام راحل در سال 42  انقلاب شامل سه مرحله سقوط انقلاب در ایران، صدور انقلاب در جهان اسلام و ظهور انقلاب است، تصریح کرد: الان در مرحله صدور انقلاب،مرحله بیداری اسلامی با سه شاخصه اسلامی، مردمی و ضدآمریکا هستیم.

وی اضافه کرد: در دوران جنگ سران چندین کشور به نیابت آمریکا با ما می جنگیدند ولی امروز به نیابت از ما با آمریکا می جنگند نفس گرم امامف وعده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگشت اشاره سردار سلیمانی در 28 خرداد کار خود را خواهد کرد

انگشت اشاره سردار سلیمانی در 28 خرداد کار خود را خواهد کرد